czwartek, 13 sierpnia 2015

Uwielbiamy Kawę :)))



Blogowanie to nasze hobby. Lubimy to, co nas zainteresuje przelewamy na karty bloga. Piszemy go wspólnie Monika i Ewelina. Wzajemnie się uzupełniamy, taki różowo czarny Yin i yang ;)

Jedno na pewno uwielbiamy :)))

Kawa!

Ostatnio eksperymentujemy w kwestii kawy.
Monika pije zielona kawę, o czym pewnie niebawem napisze. 
Ja szaleję w kuchni z kawiarką, spieniaczem do mleka i dodatkami.
Do niedawna nie wyobrażałam sobie wyjścia do sklepu bez kupionej w sieciówce kawy. Ale po przeliczeniu złotówek i ogromnych pieniądzach jakie to pochłaniało, postanowiłam zainwestować raz a porządnie. Na ekspres nie mam miejsca w kuchni, ale przekonałam się do kawiarki.


zdjęcie ze strony tadar.pl

O zasadach działania kawiarki możecie poczytaj TUTAJ, a TUTAJ jest dokładna instrukcja przyrządzania takiej kawy.
Wydatek na kawiarkę jest jednorazowy około 50 złotych, do tego zwykły spieniacz do mleka za około 10 złotych, dobra kawa mielona około max 20 zł, mleko i dodatki, które i tak pewnie są w domu.
Koszt kubka kawy około 3 złotych :))) Zwrot za inwestycję w sprzęt do samodzielnego przyrządzania kawy w domu gwarantowany już po kilku kawach. 
A smak? Moim zdaniem o niebo lepsza jest kawa z kawiarki! a wypiłam już wiele kaw ... Gorąco polecam!!!

Dziś pomysł na dwie kawy:

Kawa z gorzką czekoladą lub / i syropem klonowym

składniki 
* zaparzona kawa z kawiarki około 150 ml 
* 1 tabliczka gorzkiej czekolady starta na drobnych oczkach tarki
* 2 łyżeczki syropu klonowego
* około 200 ml mleka 

Do kubka wsypuje najpierw czekoladę startą na tarce lub / i syrop klonowy, następnie zalewam przygotowana kawą i dodaje spienione mleczko. Mleko dobrze się pieni po podgrzaniu, nie musi być zagotowane. I cała filozofia.
Osobiście wolę wersję z sama czekoladą, ta z syropem klonowym jest dla mnie za słodka. Polecam :) Smacznego!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz