środa, 23 września 2015

Przegląd szaf ;)

Meble, wnętrza, szafy, ostatnio ten temat ciągle przewija się u mnie. Podczas ostatnich zakupów meblowych jakoś mało przywiązywałam uwagę do tego. Teraz ma to dla mnie większe znaczenie funkcjonalność i wygląd mebli i ogóle dopasowanie go do ogólnej aranżacji pokoju.
Dlatego też meble do pokoju siedziałam godzinami przed komputerem przeglądając je w internecie.  Głównie uwagę poświęciłam szafom.Przeglądanie ich naprawdę przyprawia o zawrót głowy gdyż wybór jest ogromny, a każda szafa ma coś w sobie . ;) Początkowo interesowały mnie głównie szafy przesuwne.


Dostępna tu


Dostępna tu


Dostępna tu


Dostępna tu




Dostępna tu
Szafy przesuwne są bardzo praktyczne, zwłaszcza w wąskich pomieszczeniach oraz fakt, że nie zasłaniają światła dzięki czemu łatwiej w nich "szperać". Jednak system drzwi przesuwnych często zawodzi o czym przekonałam się w sklepie BRW gdzie na wystawie znajdowała się właśnie uszkodzona już szafa. 
Poza modnymi ostatnio szafami przesuwnymi na rynku znaleźć możemy również piękne i praktyczne szafy tradycyjnie otwierane. Interesowały mnie zwłaszcza te z lustrami. Szafa z lustrem optycznie powiększy wnętrze oraz je rozjaśni. No i która kobieta nie chciałaby mieć ogromnego lustra w sypialni? 
Dostępna tu
Dostępna tu



Dostępna tu



Dostępna tu

A na deser zostawiłam przecudną szafę marzenie (choć co do jej praktyczności mam pewne wątpliwości).









Niestety koszt szafy to 5000$ i jest to projekt firmy holenderskiej z Eindhoven.



A Wy którą wybieracie ? Prawda, że ciężki wybór ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz