środa, 14 października 2015

MUST HAVE - Kubek termiczny

Uwielbiam kawę i herbatę! Obydwa te napoje lubię w wersji gorącej. Na zimno.... no może czasami. Najbardziej jednak smakują mi na gorąco. Tylko jak będąc w pracy, na spacerze pić cały czas gorącą kawę? No oczywiście można ją parzyć co chwilę, ale nie mam pewności czy szefowej by się to podobało, bym zamiast pracując co godzinę parzyła gorący napój.... ;) 
Idealnym rozwiązaniem jest kubek termiczny! Ostatnio wpadłam w szał kubkowy i w każdym sklepie rozglądam się tylko za nimi, nawet w mięsnym ;)
Ale na poważnie, rzeczywiście już chyba znalazłam swój idealny, pisze chyba bo ciągle gdzieś zerkam na boki ;)
Jeśli chodzi o kubki... Ich wybór na rynku jest ogromny! Kusza kolorami, kształtem, wzorem...
Najgorsze jest to, że jeden kubek nie nadaje się do herbaty i kawy jednocześnie. To znaczy, jeśli zaparzę w nim kawę to nawet po bardzo dokładnym myciu, po zaparzeniu w nim herbaty nadal czuć kawę... Dlatego według mnie najlepiej jest mieć dwa kubeczki termiczne przeznaczone po jednym  do danego rodzaju napoju. I oczywiście wnętrze liczy się przede wszystkim, nie może być plastikowe.

Oto krótki przegląd kubków w sklepach internetowych:

Kubki termiczne stalowe Bodum Travel 450 ml wykonane ze stali szlachetnej dostępne na stronie czerwonamaszyna.pl



Kubki ekologiczne z uchwytem Aladdin Papillon 350 ml dostępne na stronie czerwonamaszyna.pl.


Kubek ceramiczny z pokrywką dostępny na empik.com
podobne kubki można spotkać również w supermarketach, ich cena jest przystępna, ale nie trzymają długo ciepła napoju.



Również popularne sieciówki kawowe maja swoje kubki, niektóre są naprawdę cudne, gorzej z ich ceną...




Są też takie eleganckie dotępne na kubekcontigo.pl


Stalowy z uchwytem z tchibo.pl


Ja zdecydowałam się na termos z DUKA, jest bardzo praktyczny, szczelny i bardzo długo trzyma temperaturę.


Wybór jest ogromny, trzeba po prostu wybrać się na zakupy i potrzymać, popatrzeć i zdecydować :)
Udanych zakupów!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz