niedziela, 8 listopada 2015

Zrób sobie świecznik

Jestem ogromna fanka światła świec. 
Uwielbiam wieczory przy świecach... często błądząc po sklepach z wyposażeniem wnętrz, dekoracjami do domu szukałam coraz to nowych i ciekawszych świeczników. 
Ale.... Po co wydawać pieniądze na świeczniki??? 
Przecież mogę je zrobić sama wykorzystując materiały , które mam w domu, a generalnie planuje wyrzucić do śmietnika... 
Tak więc słoik wyczyściłam i nasypałam do niego ziaren kawy, obwiązałam ładną wstążką i mam świetny świecznik, do tego obłędnie pachnący :)

Oto jakie jeszcze inspiracje na DiY znalazłam na stronie pinterest.com:












Są świetne i na pewno jak tylko znajdę czas w tym zabieganiu codziennym coś jeszcze wyczaruję :)
Przecież wystarczy odrobina fantazji, słoik, szklanka, kieliszek czy butelka, materiał przyrodniczy ze spaceru po parku, klej i chwila inspiracji :))


1 komentarz:

  1. Bardzo fajne te świeczniki, podobają mi się zwłaszcza te dwa ostatnie i z patyczkami :) muszę chyba się wybrać na spacer do lasu :)

    OdpowiedzUsuń