poniedziałek, 7 grudnia 2015

Delikatna biżuteria

Mikołajki minęły jakoś bezprezentowo u mnie w tym roku... podobno pod choinka coś będzie ciekawego... Podpowiadam zatem , co to może być ... ;)
Bardzo nie lubię nosić na szyi łańcuszków, wisiorków i wszelkich sznurów korali. Bardzo lubię oglądać wisiorki!!! Uwielbiam, kiedy kobiety, dziewczyny ozdabiają swoje dekolty różnymi zawieszkami. 
Dziś przygotowałam przegląd delikatnych łańcuszków. 
Każdy chciałabym mieć :))) niekoniecznie nosić, ale mieć :)))

Za początku śliczne naszyjniki znalezione na www.michelson.pl


DELIKATNY NASZYJNIK ZE SREBRA PRZYOZDOBIONY SUBTELNYMI DETALAMI  170,00 zł


DELIKATNY NASZYJNIK ZE SREBRA OZDOBIONA MODNYM DETALEM 375,00 zł


Naszyjnik wykonany z kuleczkowego łańcuszka, zawieszka z kultowym napisem WHAT GOES AROUND COMES BACK AROUND 150,00 zł


Teraz kolej na, świetnie reklamujący się tej zimy, APART


NASZYJNIK Z BIAŁEGO ZŁOTA Z DIAMENTAMI 549,00 zł


NASZYJNIK Z BIAŁEGO ZŁOTA Z BRYLANTEM, 439,00 zł

Ciekawe propozycje ma również lilou.pl


NASZYJNIK SERCE Z PŁOMIENIAMI NA ŁANCUSZKU SREBRNY, 
139 ZŁ


ŁAŃCUSZEK NA SZYJE z GWIAZDKA, 139 ZŁ

Kolejny potentat biżuterii na rynku czyli firma YES.PL

Zodiak Skorpion - srebrny naszyjnik
129 PLN


Scarlett - srebrny naszyjnik z cyrkoniami
139 PLN


Scarlett - srebrny naszyjnik z cyrkoniami
169 PLN

I jeszcze kilka propozycji wkruk.pl


NASZYJNIK 59,00 zł


NASZYJNIK TRENDY. 109.00 zł


NASZYJNIK, 349.00 zł

Poszperałam jeszcze w sklepach internetowych i w zielonykot.pl znalazłam 


NASZYJNIK Z CZARNYMI DIAMENCIKAMI, 499,80 zł



Każdy z pokazanych wyżej wisiorków chciałabym mieć :)))




zdjęcia pochodzą ze stron internetowych ww sklepów



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna biżuteria jest naprawdę bardzo ładna i jak ja tworzę swoją również staram się, aby była delikatna. Zamawiam takie półfabrykaty jubilerskie https://pl.silvexcraft.eu/2-polfabrykaty-jubilerskie które akurat najbardziej się nadają to tego typu wyrobów jubilerskich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podoba taki wisiorki, ciekawe znalazłam też tu https://www.pranashop.pl/pol_m_Wisiorki-srebrne-306.html to są wisiorki srebrne z kamieniami, jak myślisz fajne, warto inwestować?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zawsze ten problem, że jak mi się już jakaś biżuteria podoba to jest strasznie droga... też tak macie? aczkolwiek znalazłam alternatywę mianowicie https://oshare.pl/25-moda-i-uroda , gdzie można wypożyczyć nawet markową i drogą biżuterię za niewielką sumę

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Wam szczerze, że taka biżuteria jest najpiękniejsza i zawsze do wszystkiego pasuje, a dodatkowo jest ponadczasowa, więc myślę, że jak najbardziej taką biżuterię można sobie kolekcjonować.

    OdpowiedzUsuń