środa, 3 lutego 2016

Planuję już wiosnę w szafie

Już nie mogę doczekać się wiosny!!!
Zima stanowczo nie jest moją ulubiona pora roku, ba , w rankingu spada zawsze , zawsze!!! na ostatnie miejsce... a aura za oknem wyjątkowo tej zimy wiosenna ;)

Kurtka denimowa, jeansowa, dżinsowa... 
To mój must have tej wiosny, takie znalazłam w internetowych sklepach:


MANGO 139.90 PLN


The Fifth Label INFINITY Kurtka jeansowa classic blue denim, 349 zł


Pepe Jeans CORE, 439 zł


Bonprix Kurtka dżinsowa niebieski "stone”, 89 zł


Długa kurtka dżinsowa, bon prix 179,99


Parka dżinsowa, Bon Prix 189,99 zł


Pepe Jeans LYAN - Kurtka jeansowa - denim, 479 zł


Schott NYC indigo, 639 zł


G-Star LYNN RW JKT - Kurtka jeansowa black superstretch 546,75 zł


Bon Prix 119,99

I teraz UWAGA! Pokazałam kurtki, które mi się podobają. Nie patrzyłam od razu na cenę... a jak już spojrzałam to... SZOK!
Czasami rzeczywiście szok! kurteczka za 100 zł, jeszcze rozumiem, ale 600???
No nie... 
Ale może coś upoluje za te magiczne 100 zł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz