poniedziałek, 18 maja 2015

DiY w odcinkach cz1 - drugie życie bawełnianej torby

Modny ostatnio skrót DiY, czyli "Do It Yourself !". Po polsku: Zrób To Sam :)
Popieram! zaczynam swoja przygodę w tej dziedzinie od przerobienia starej torby bawełnianej na zakupy. Torba pobrudziła się czyś, czego sprać nie potrafię, ale jest solidna, praktyczna i szkoda mi ją wyrzucić. Oto jej metamorfoza:

Materiały:
* stara torba na zakupy w kolorze ecru
* flamaster czarny permanentny 
* gazeta
* czarno białe obrazki przedstawiające miasto

Na początek do mojej torby do środka włożyłam gazetę, na wszelki wypadek, by flamaster nie przebił na drugą stronę.



Następnie zaczęłam rysowanie. Starałam się odwzorować znaleziony rysunek, ale tylko na początku. Później ręka sama prowadziła flamaster po powierzchni materiału, starając się przykrywać kreskami najbardziej zabrudzone części materiału. 
Rada dla początkujących rysowników: wybieraj proste wzory.





W ten oto sposób, niewielkim nakładem pracy i materiałów, mam całkiem "nową" torbe na zakupy i nie wstydzę się z nią pokazywać w sklepie ;)
Czasowo również zajęło mi to około 15 minut.
Sposób polecam!
Już obmyślam nowe, niebanalne pomysły na ciekawe i inne torby ekologiczne na zakupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz