sobota, 27 czerwca 2015

Film na weekend cz.2

Druga odsłona cyklu filmowego.
Czasami mam ochotę zamknąć się na weekend w domu i nic nie robić! 
A jeszcze jak znajdę serial, który wciągnie mnie od pierwszego odcinka, to nie mam ochoty przerywać sobie przyjemności.
Jestem świeżo po lekturze książki "Apokalipsa Z", więc temat zombie wciągnął mnie na chwilę. Zaczęłam przeglądać Internety w poszukiwaniu książek i filmów. W ten sposób dotarłam do seriali o tej tematyce. 
Mam 3 propozycje.

Mój faworyt to "The Walking Death", serial opowiada o czasie następującym po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. A główny bohater, wraz z odnaleziona po niełatwych przejściach rodziną i przyjaciółmi, walczy o przetrwanie.
Serial doczekał się już 5 sezonów, więc to propozycja może nie na jeden weekend, a kilkanaście dni, ale dla fanów fantastyki moim zdaniem ciekawa.

źródło: www.strefawalkingdead.pl
 Druga propozycja to serial "Z Nation", na razie doczekał się jednego sezonu, ale mam nadzieje na następne!
Opowieść podobna do poprzednika,  trzy lata po apokalipsie zombie grupa pozostałych przy życiu ludzi podejmuje próbę przetransportowania z Nowego Jorku jedynego ocalałego człowieka z ataku zombie do laboratorium w Kalifornii. 

źródło: www.syfy.com
I na koniec nowy serial i zupełnie inna odsłona tematu. Zabarwiona humorem w klimacie lekko detektywistycznym historia młodej lekarki przemienionej w urocze blond Zombie, które zaczyna pracę w biurze koronera by mieć stały dostęp do pożywienia, czyli mózgów. 

źródło: www.dccomics.com

Seriale to pozycja na pewnie czas dłuższy niż 48 godzin weekendu, ale dla fanów tematyki i fanów seriali polecam gorąco!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz