piątek, 31 lipca 2015

Stylizacje czas zacząć

Zakupy ... Niewielu znam ludzi, którzy ich nie lubią. Ja z pewnością jestem fanką zakupów. Kiedyś robiłam je niewiele się zastanawiając nad tym, czy dana rzecz będzie mi potrzebna, czy będzie pasowała do czegokolwiek w mojej szafie. W pewnym momencie, gdy ubrania, dodatki i buty zaczęły same wychodzić na zewnątrz szafy, oprzytomniałam i zaczynam myśleć o tym, co kupuję. 
Jak sobie pomóc? Dobrą rzeczą jest wcześniejsze wymyślanie stylizacji i kupowanie tego co będzie do nich potrzebne i oczywiście bazowanie na rzeczach które mamy już w domu. Ostatnio korzystam i pomagam sobie stronami, na których mogę skomponować zestaw. Jeśli czegoś potrzebuję, mogę dokupić lub pożyczyć od znajomej :) Ale, ale .... do czego zmierzam ? Ktoś kiedyś sprytnie wymyślił portale na których znajdują się bazy ubrań i dodatków różnych firm, projektantów, z których możemy wybiera i przebierać tworząc własne pomysły na look of the day :)
Osobiście korzystam ze strony URSTYLE.PL. Rejestracja jest banalnie prosta, a później już tylko wesoła zabawa ciuchami, kolorami, stylami... Polecam! Poniżej kilka pomysłów na zestawy. Ja bawię się w tworzenie swoich całkiem często :) Zabawa świetna!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz