środa, 9 września 2015

DiY w odcinkach cz3 - torba na zakupy

Tym razem zapraszam na robótki ręczne ! 
Jak przerobić zwykłą bawełnianą torbę i nadać jej nieco swojego stylu? 
Otóż wystarczy szydełko i trochę kordonka! 
O najprostszej metodzie szydełkowania pisałam już TUTAJ przy okazji poduszek z wełny. 




Z białych nici bawełnianych wydziergałam prostokąt z motywem kwiatowym, który uprałam i lekko nakrochmaliłam. 
Po wyschnięciu i uprasowaniu naszyłam białymi nićmi na torbę bawełnianą. Przyszyłam tylko 3 boki, zostawiając górę bez szwów, dzięki czemu uzyskałam dodatkowa kieszonkę w torbie. Myślę, że tak ozdobiona torba ucieszy i wykonawcę i kogoś, kogo możemy nią obdarować (pakując prezent do niej zamiast do kupionej papierowej torebki prezentowej).
Zrobiłam na razie 2 wersje: czarną i szara. Która ładniejsza?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz