piątek, 4 września 2015

Książka na wrzesień

Lubię czytać, bardzo lubię czytać! Dlatego zaczynam nowy cykl, tym razem książkowy. Co miesiąc kilka pozycji do wyboru. Sierpień kończę wraz z lekturą, dla mnie trylogii, książek Katarzyny Bereniki Miszczuk "Ja, anielica", "Ja, diablica", "Ja, potępiona".


Historię Wiktorii wręcz pochłonęłam, prawie jednym tchem! 

W "Ja, diablica" Wiktoria, młoda studentka zostaje zamordowana i trafia do piekła... Piekła, które okazuje się piękną kraina pełną ludzi, którzy za życia lubili się bawić, diabły są super przystojne, piękne i kuszące. Sama Wiktoria otrzymuje moc, piękny dom, luksusy i za przyjaciółkę Kleopatrę, tak tę Kleopatrę :) 
Jednak nie jest szczęśliwa... Cały czas pamięta o swym chłopaku Piotrusiu w którym jest szaleńczo zakochana... Co dalej? Musicie sami przeczytać, nie będę opisywała przygód, które są opisane w naprawdę rewelacyjny sposób, prostym językiem, a książka wręcz pęka od nieprzewidywanych zwrotów akcji. Cała trylogia napisana jest  z ogromną dawką humoru! 


Polecam gorąco te nieprzyzwoicie zabawne książki o niebiańsko-piekielnej rzeczywistości. 



źródło www.empik.com

źródło ksiazki-patiopei.blogspot.com


Do diabła - to trzeba przeczytać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz