poniedziałek, 30 listopada 2015

Gierki w telefonie

Moje małe zabijacze czasu. Dokładnie tak, zabijacze.... Siedzę i gram i zasypiam.... Ale tak serio serio, to mało znam osób, które nie grają w cokolwiek na komórce, komputerze, tablecie. Takie czasy? No cóż kiedyś gry i zabawy podwórkowe, a dziś elektroniczne :)
A ja dlaczego gram?
Właściwie dla zabicia czasu, dla odstresowania i przed snem, usypiają mnie bardzo skutecznie. 
W co gram? 
ostatnie moje odkrycia to: CandyCrush Saga, przyjemna gra w kruszenie, zbijanie słodkich drażetek. Zdobywasz punkty, kolejne poziomy, kolejne doładowania, kolejne bonusy i tak wylądowałam na poziomie 176... ;)






AE Bubble - przyjemne bąbelki w kilku kolorach, które musisz powybijać, by przejść na następny poziom. Bardzo przyjemna, kolorowa, dzieci się przy niej pewnie nudzą ale dla mnie jest idealna :))






I 3 pożeraczka czasu... gierka 100 Balls Challenge... kulki i kubki do których trzeba łapać kulki, kubeczki po sznurku zbiegają coraz szybciej, a moja aktywność mózgowa w tej propozycji sprowadza się do pstrykania palcem po ekranie... ambitne to nie jest, ale jakże świetnie odstresowuje :)))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz