czwartek, 26 listopada 2015

Kawa + mleko

W czeluściach Internetów wycztałam dziś smutne wieści... Według ELLE kawa wypijana z mlekiem jest niezdrowa dla naszego (MOJEGO) organizmu.... Bo , cytuje " Białka mleka źle reagują na zawarte w niej kwasy, po wypiciu 'latte' spożyte wcześniej pokarmy dłużej zalegają w przewodzie pokarmowym", koniec cytatu. 
I co ja ma TO? 
Nic... na początku lekki stres... że co??? Kawa z mlekiem niezdrowa??? Ale potem po chwili otrzeźwienia doszłam do dojrzałego wniosku: TRUDNO.... i tak ja pić będę, gdyż taką uwielbiam najbardziej.
Gdybym tak chciała doszukiwać się nie zdrowości w różnych innych połączeniach chyba nic już nie mogłabym jeść i pić :)
Niechaj zatem w moim przewodzie pokarmowym dłużej zalega pokarm, ale kawę z mlekiem, jeszcze pięknie spienionym pic będę :))) 
Amen :)

zdjęcie: pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz