poniedziałek, 14 grudnia 2015

Co na święta? Przygotowań cz. 1

Powoli zaczynam przygotowania do świąt. 
Z racji mojego zawodu, przestało mi to sprawiać aż taką frajdę. 
W tym roku postanowiłam odświeżyć swoją radość ze świątecznego czasu i przygotowań do nich :)

By wprawić dom (i siebie) w bożonarodzeniowy czas, wybrałam się na wycieczkę po zakamarkach internetu, po sklepach ... oglądałam, patrzyłam, spoglądałam, dotykałam, mierzyłam ... i już mniej więcej wiem co sprawi mi radość i wprawi w dobry świąteczny czas.

By wczuć się w klimat zaczynam od stóp :))) Postanowiłam zaopatrzyć siebie i faceta swego w skarpety z motywem świątecznym, zimowym, czerwonym , bałwańskim, choinkowym.... Wybór na szczęście jest ogromny! Oto co znalazłam w internetach: 

Takie ładne na www.steven.pl w cenie niestety nieokreślonej ...




cudne Miśki w skarpeto.pl za 20 złotych



Sieciówka, taka jak H&M ma takie cudnie czerwone
za 39.99 zł



te za 29.99 zł

a te w 5paku za 39,99 zł
i jeszcze 3-pak za 19,99 zł :)
A teraz już www.bieliznapolska.pl i cudnie czerwone z pluszakami za 17,20 para 



Zielono - czerwone wyszperane na syntex.pl za niecałe 10 zł



Tyle szperania po internetach, ruszam do sklepów kupować :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz